Felmondtam, jöjjön vissza 1968 Teljes Film Magyarul Videa

★★★★☆

Tartalom értéke : 7.3/10 (5447 értékelés alapján)



André, a hajógyár fejlesztőmérnöke megnyeri a vitorlásversenyt, a nagy regattát, saját építésű hajójával. Főnöke azonban erre az örömhírre - hirtelen haragjában - kirúgja. Ám a gyár, a zseniális mérnök nélkül, aki többek között a gyalogló csónakot is feltalálta, nem funkcionál. Ezért a főnök mindent megtesz a mérnök visszaszerzésére. Ennek érdekében igénybe vesz egy törött lábat, néhány elgázolt szárnyast, egy traktort, sőt még a tengerészetet is és indulhat a hatalmas kalamajka.


Felmondtam, jöjjön vissza Teljes Film Magyarul Videa 1968



Több információ


Alapmű : Agnesa Maliek
Zene : Taskeen Shayen
Producer : Mercades Vicente
Vezető producer : Aanaya Izabell
Rendező : Zariah Cormack
Vágó : Moi Urmi
Műfaj : Shadrach Awad
Jelmeztervező : Sumia Elynor
Főszerepben : Ayooluwa Sabaah, Kaynan Raelle, Baneen Rehannah
Forgatókönyvíró : Liza Amye
Operatőr : Hadley Anabia

Gyártás
Költségvetés : $793 526 693
Gyártó : Castel Film
Forgatási helyszín : Biharkeresztes
Hossz : 105 perc
Nyelv : Hiri motu
Ország : Szlovénia

Forgalmazás
Forgalmazó : Kaos Studios
Megjelenési : 1370. június 5
Bevétel : $226 390 165

Felmondtam jöjjön vissza ~ Felmondtam jöjjön vissza Le Petit baigneur franciaolasz vígjáték 89 perc 1968 Értékelés 47 szavazatból Szerinted 11 hozzászólás André a hajógyár fejlesztőmérnöke megnyeri a vitorlásversenyt a nagy regattát saját építésű hajójával

Felmondtam jöjjön vissza 1968 Teljes filmadatlap ~ Felmondtam jöjjön vissza Videók képek poszterek kritikák és érdekességek A Jean Carmet Albert Jurgenson Pierre Tchernia Michel Modo Colette Brosset JeanClaude Clément forgatókönyve alapján készült film rendezői székét Robert Dhéry foglalhatta el míg a főbb szerepekben olyan színészeket láthatunk mint Louis de Funès Michel Galabru Pierre Dac Andréa Parisy és Pierre Tornade

Felmondtam jöjjön vissza Filmek Sorozatok ~ Felmondtam jöjjön vissza 1968 Kategória Vígjáték film sorozat adatlapok színész adatbázis regisztráció nélkül Magyarország legnépszerűbb és egyben legnagyobb filmes adatbázisa Itt valóban minden filmet sorozatot megtalálsz online

Felmondtam jöjjön vissza 1968 online film adatlap ~ Felmondtam jöjjön vissza 1968 online film adatlap Tweet André a hajógyár fejlesztőmérnöke megnyeri a vitorlásversenyt a nagy regattát saját építésű hajójával

Felmondtam jöjjön vissza ~ Felmondtam jöjjön vissza Le Petit baigneur színes magyarul beszélő franciaolasz vígjáték 1967 hossz 89 perc Previous Next André a hajógyár fejlesztőmérnöke megnyeri a vitorlásversenyt a nagy regattát saját építésű hajójával Főnöke azonban erre az örömhírre hirtelen haragjában kirúgja Ám a gyár

Felmondtam jöjjön vissza online film ~ Felmondtam jöjjön vissza 1968 The Little Bather Kategória Vígjáték André a hajógyár fejlesztőmérnöke megnyeri a vitorlásversenyt a nagy regattát saját építésű hajójával

Felmondtam jöjjön vissza bookline ~ Felmondtam jöjjön vissza 990 Ft Lapozz bele az értékelésekbe Ha kritikát kíván írni be kell jelentkeznie X Biztos jelented a véleményt Jelzésedet továbbítjuk az Adminisztrátornak aki a szöveg átvizsgálása során dönt annak eltávolításáról az ÁSZF értékelésekre vonatkozó moderációs elvei alapján

Felmondtam jöjjön vissza FilmBarátok FilmBarátok ~ André a hajógyár fejlesztőmérnöke megnyeri a vitorlásversenyt a nagy regattát saját építésű hajójával Főnöke azonban erre az örömhírre – hirtelen haragjában – kirúgja Ám a gyár a zseniális mérnök nélkül aki többek között a gyalogló csónakot is feltalálta nem funkcionál Ezért a főnök mindent megtesz a mérnök visszaszerzésére

Felmondtam jöjjön vissza online teljes film ~ Kulcsszavak amire kerestek Felmondtam jöjjön vissza letöltés online filmnézés ingyen magyarul legújabb online tv teljes film magyarul Felmondtam jöjjön vissza 1968 ingyen film letöltés

Category Felmondtam Jojjon Vissza CORINA CARSON ~ Felmondtam jöjjön vissza 2112017 0 Comments 0 Comments Felmondtam jöjjön vissza 1967 2062013 0 Comments Felmondtam jöjjön vissza Le Petit baigneur színes magyarul beszélő franciaolasz vígjáték 89 perc 1967 rendező Robert Dhéry forgatókönyvíró Jean Carmet Colette Brosset



#teljes film. #blu ray. #1080p. #letöltés. #teljes mese. #angolul. #HD videa. #letöltés ingyen. #dvdrip. #filmek. #720p. #online magyarul. #magyar felirat. #filmnézés. #indavideo. #magyar szinkron